27/12

Dagen har varit bra och SLAPP! :D

Vakna 11, låg och drog mig, sen åt jag lite, kolla tv, och vips så var klockan halv 5 och vi åkte till stallet ;)

Min ponny är sötast när hon är sur (vilket hon alltid är) när man borstar henne xD hahah, söto där <3

Träna dressyr för Cicci sen och det gick lika bra som vanligt =)

Sen kvällsfodra vi men blev hyffsat oroliga när Knekten, gamlingen inte ville äta? :( Stackarn...


Imorgon blir det upp kl 6 för att jobba :O Döööö -.-

Sen om jag orkar så beger jag mig till älsklingarna och tillbringar kvällen med dem =)

Puuus<3




Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Ja det tycker jag allt du ska orka :)<3<3

2009-12-27 @ 23:57:46
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

hihi, orkade en liten stund iaf :) sorry :$ nästa gång blire länge :D<33

2009-12-30 @ 13:03:27
Postat av: Erika Pettersson

Bäst för dig att det blir :D<3

2010-01-04 @ 22:55:44
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0