Bakdags :D

Ja, då är det dags för de så kallade Rocky Road nu då!

Alla verkar helt lyriska över dom så jag tror verkligen på de här =) Men tja, goda ingredienser och lätta att laga- hur svårt kan det va?

skulle dock inte förvåna mig om jag lyckas bränna chokladen/glömma nån ingrediens/ta för mkt/lite av nåt, haha xD men det blir nog bra =) Det brukar det.

Receptet och bilden är taget från: http://kalasgott.blogg.se/2009/december/julens-godaste-rocky-road.html

30 Bitar

Rocky Road
200g Mjölkchoklad
200g Mörk Choklad
2 nävar Dumlekolor
2 nävar Minimarshmallows
1 näve Salta Jordnötter
1 liten näve Pistagenötter

Gör så här
1. Smält chokladen över vattenbad.
2. Blanda i dumlekolorna, marshmallowsen, jordnötterna
och pistagenötterna. Häll smeten i en klädd liten form.
3. Låt stelna i rumstemperatur över natten.
Skär till sist i stora munsbitar!




Kommentarer
Postat av: Erika Pettersspm

mummmmmmmmmmma! :D

2009-12-22 @ 14:53:12
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

:D längtar tills jag får skära upp och smaka dom! =)

2009-12-22 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0