Besökare

Awe så duktiga ni är =)

Svårt att skaffa sig läsare, men nu har iaf 12 st söta personer tagit sig tid =)

Inte mkt men det går frammåt :D<3

skiv gärna en kort kommentar =) jag blir glad för mindre.

Idag blir det dock ingen film för min del utan det får bli imorrn ist =) Då ska jag även baka "Rocky Road" :D Så då kommer recept på dem. Även recept på knäck, ischoklad och den supergoda mjuka choklad kolan med apelsinsmak =)
allt det som jag julbakat iår =) Förutom pepparkakorna och lussebullarna då ;)

Och det är väääldigt vackert ute nu. Även om det är lite för kallt tycker jag =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh 12pers är mkt tycker jag - för hur många har jag lix som läser min blogg? jo, Du x) menmen.. ^^

2009-12-22 @ 14:54:56
Postat av: Erika Pettersson

det var jag som skrev föresten x)<3 hih

2009-12-22 @ 14:55:37
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

hihi ^^ jag är duktig =)

2009-12-22 @ 15:10:53
Postat av: Agnes

Jaaa det är väääldigt fin :D <3

Har oxå varit duktig och bakat... eller aah har gjort choklad russin och ska göra mandelmassaomtar ^^ x)

Men ingen kan klå dig! :)

2009-12-23 @ 10:47:57
Postat av: sandra

ja =)

ooh, mumma =) haha, nejj jag är bäst ^^ xD

2009-12-23 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0