Bloggning = +

Tänkte göra en helhjärtad satsning på bloggning nu, och vad vill ni då läsa om? Bilder? =)
      Diskussioner kommer nog att bli aktuella, om vad får vi väl se. Sen blir det antagligen lite fakta om vem jag är, mina åsikter och värderingar. Min familj och underbara vänner kommer säkert att kunna läsas om, och ja, om livet i allmänhet och om allt mellan himmel och jord. Några mer förslag? Dela med er! =)

Här bloggar jag iaf bara om saker utöver den underbara men även väldigt komplicerade hästvärlden jag annars spenderar så många timmar i, kolla ist
www.akeley.blogg.se för hästdiskussioner, träningsutvärderingar och tävlingrapportering =)

Kommentarer blir jag verkligen glad över så kommentera gärna. Ingen kommentar eller fråga är dum, och den behöver absolut inte ha med inlägget att göra =)


Allas eran essan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0