Dan före dan :O

Herregud!

Känns som att jag gick och la mig någongång runt 1 december och nu plötsligt och yrvaket vaknar upp och upptäcker att det är JULAFTON IMORGON!? :O

Kan inte förstå? Vart tog tiden vägen??

Iaf, det gör såklart ingenting =) Julafton ligger enligt mig högt på listan "årets bästa dag". Och inte därför att man får saker, (vilket skulle kännas mest omoget och egoistiskt om man skulle tycka ?) Utan för att man får träffa (nästan) alla de människor som står en nämast och som man bryr sig allra mest om <3. Om inte just på julafton så iaf dagarna runt :)
    Och vart man än tittar så är alla glada och ler, och även om det inte skulle vara ärligt, så kan man väl iaf låtsas vara glad? För att glädja andra en enda dag på året? :)<3

Julafton är en bra dag! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

När är åsa träningen du prata om? jag hade tänkt börja träna igen efter den 10 jan, :) <3

2009-12-23 @ 14:51:14
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: sandra

nej men det är ju bara onsdagar jämna veckor =) Kanske onsdag 30/12 men vet inte än :P men sen är det väl varje jämn onsdag på vittvång =)

2009-12-23 @ 20:47:07
Postat av: Emma

okej, ja jag börjar ju innan whs/öfk's regionala. :)

2009-12-25 @ 11:20:23
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0