Förbannad.

Argare en ett bi just nu!!! :@

Har letat efter en mobil i tusen affärer känns det som -.- (KRÄSEN) och när man äntligen hittar den perfekta :D Så har Telia köpt upp den, alltså den är bunden till Telia :O:O Jag vill inte ha Telia! :O Dom har inga bra abonnemang alls :S Men killen i affären Avrådde verkligen från att köpa loss den eftersom det kan bli MASSA strul då .... *Suck*

Hittade iaf en annan som får duga nu =)

Sen letade jag efter en tröja på Gina, men den finns såklart inte i XS!!?? :o

O för att toppa all denna olycka så är min mössa borta :(

Nej nu ska jag sätta mej här och bara sura ett tag... eller ja? Ett tag? Nej. jag är extremt arg så det tar nog låång tid!

Hoppas ni haft en bättre söndag än jag!

Kommentarer
Postat av: Emma

eller hur nu vill man ju typ ha det senaste inom mobil ;)<3

2009-12-20 @ 22:02:28
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: sandra

ja, och den var verkligen perfekt! Det nya lix, menmen det blir inte alltid som man vill -.-

2009-12-20 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0