Hjälm!

Okej jag har ångrat mig, bloggen blir en blandning av mitt "vanliga" liv och hästlivet ^^

Och nu är det dags för hästfolket att ta sig ton =)

Och jag tänkte att vi skulle börja med att diskutera hjälmar =)

Vad har ni för hjälm? Vrf har ni hjälm- Snygg/bekväm/säkert/annat? Vad tittar ni efter när ni letar hjälm? Vilken är dagens snyggaste hjälm?

Jag ska iaf spara ihop och köpa den här:

GPA Speed Air. Som jag personligen tkr är den i nuläget snyggaste hjälmen. Provade den på Stockholm horse show, men eftersom att den är så förb*nnat dyr om man inte hittar den på rätt ställe så köpte vi den inte där, utan ska ist beställa den från http://mjcaballus.dinstudio.se/text1_2.html =)

Kommentarer
Postat av: jessica

jag har gpa speed air för att den är snyggast. ;D

& hur skön som helst, speciellt på sommaren. :)

2009-12-21 @ 13:16:25
URL: http://jjessiicass.blogg.se/
Postat av: sandra

eller hur! ;) okej låter bra =)

2009-12-21 @ 23:02:06
Postat av: Emma

ja jag har ju som du kanske vet john withaker's, men det är ju för att jag tävlar dressyr ju ;) skulle inte direkt se snyggt ut & komma i en gpa speed air direkt på en dressyr xD



men själv tkr jag inte speed air är snyggast. utan jag är mer för tone in tone :)

2009-12-22 @ 21:45:02
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, nej det skulle se kul ut ^^



okej =) ja alla tkr ju olika :)

2009-12-22 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0