Julafton

Jaha och då var julen över för denna gången :P Eller vi ska fira med mammas släkt på lördag ;) men iaf =)

Julen blev både bättre och sämre än väntat. 

Så besviken på människor som inte kommer/beter sig illa/grälar när man bara ska umgås... Men på samma gång blev det mycket skratt och glada överraskningar =)

O alla verkade glada över det de fick från mej =) Och det är ju alltid trevligt =)

Snabb lista på det jag kommer ihåg att jag fick =)

*supersnygga örhängen och rouche av lillebror =) Tack!
Av mamma pappa:
*puder.
*en bok med övningar och tips från "JumpClub" av Lotta Björe och Sylve Söderstrand vilken kommer komma mkt väl till pass! =) Och en bok om hästens beteende.
*Boken "När jag hör din röst" (läst den- 2 ggr- men lite nostalgi grej att vilja ha xD)
*mobil och alla dess tillbehör =)
*Pajform
Av släkt:
*Ridbyxor
*Reflexridjacka
*Mascara, läppglans, nagellack
*glitterspray till akeley ^^ Jag ville bara ha av nån anledning x) Men vem vet, hon kanske blir söt =)

Det var det =)<333

Nu sitter jag här hemma igen kl 01:20 och försöker komma överens med nya mobilen x)

Haha, nej jag ska gå o sooovva =) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0