jullov =)

Tjjaa, första dagen på jullovet idag då, Najjs!

Gick upp runt 11, fixa mej och sen tv, dator =)

Sen bakade jag julgodis =) Dom blev såklart inte allls som de skulle bli men goda ändå :) 

snart kommer mamma hem och då drar vi till stallet och jag rider min lilla skrutt i ridhuset -såklarrrt! tacka vet jag ridhus i vintertider xD


En fråga till er läsare bara =) Vad stör ni er på i ridhuset/på banan? folk som rider helt vilt? inte kan reglerna? är stöddiga? :P

Jag vet iaf vad JAG stör mig på mest just nu! En dressyrtant som inte tillåter någon att göra något och som vill att man ska se upp för henne när hon inte aktar sig sj? Som skriker och gormar och hotar sin häst hela tiden?! Alla som känner mig vet vem .. och jag kan lugnt säga att så gott som hela stallet är emot henne .. ^o)

iaf, nu ska jag kolla på ett av de få tvprogrammen jag gillar "Ghost Whisperer" =)

See yaa


Kommentarer
Postat av: Filippa:)

nu ska jag kommentera!!:) jag hatar när folk rider med sina dressyspön rakt ut så att om man kmr nära så spänner sig hästen ifa den är känslig.:P

2009-12-19 @ 23:48:54
Postat av: sandra

duktig du är =) tips på vad jag kan blogga om? :P

aah, visst kan det vara irriterande :)

2009-12-20 @ 12:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0