mobiltrubbel

Hej sötisar =)

Hur är det med er och vad gör ni? <3

Sj är det bara bra =) Så otroligt skönt när man vakna kl 7 imorse att bara krypa djupare ner i sängen och somna om ^^

Sen åkte mamma o jag på stan. Köpte 2 julklappar och jag köpte ett tjockt bälte på Gina Tricot som sedan ska matchas med en lila tunika med paljett rosett/   eller en röd tunika med paljett på axlarna :P Kan inte bestämma mig vilken :P

Kollade även på mobiler eftersom min helt enkelt gav upp och dog för ett tag sedan xD Hittade en smal som var lite för dyr men hittade även en lila typ diamant formad liten cool sak :P Men först sa de att den inte tog USB kabel (????) men det löste sig iaf. Men sen när mamma och pappa tänkte köpa den på em. så var man tvungen att ha Telia abonnemang? Det vill jag ju inte ....

Iaf. just nu sitter jag och kollar på "Pirates of the Carribean: svarta pärlans förbannelse" på TV4 Plus =)


Bältet jag köpte på Gina, 179:-   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0