Planering

Ja! Ska man runt, hit och dit, flera mil, åt alla håll och till mycket folk på en och samma dag, så gäller det att planera!

Såhär ser min julafton plan ut:

*gå upp tidigt, åka till stallet vid halv 8, fixa allt och rida.
*hem, fixa oss: byta om, äta frukost, duscha, sminka, hår
*hallsberg, mormor & morfar (söderut) prata, äta lunch, julklappsutdelning, fika, Kalle Anka (Sorry Anna Anka -.-)
*Till Frövi (norrut) prata, äta kvällsmat, julklappsutdelning, efterrätt= gröt, dansa xD
*hem, sova!

Det var min plan, hur ser er ut? :)

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

God Jul påre siss ;)<3

Min julafton var rätt lugnt.. gå upp vid halv 10, slog in de sista presenterna som jag hade glömt göra kvällen innan, ätajulgröt med mamma, sen kom eddie o vi öppnade lite presenter oss emellan, sedan gjorde man sig i ordning då man sedan skulle hämta farmor vid 14.00 innan vi åkte ut till Åby torp och firade jul med lite släkt, på kvällen åkte vi och släppte av kusse Erik och mamma hemma hos mamma och eddie och jag åkte hem till pappa och fortsatte att fira julen :P



Så, det var min dag^^



Love ya<3<3

2009-12-25 @ 15:00:55
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0