Rätt?

Dags för bloggens första diskussion =)

Och såklart bara måste den handla om IDOL eftersom det är ett så omfattande ämne =)
    Eric vann i fredags över Calle och var det då rätt? Ja tkr jag. Inte för att jag är något stort fan av honom direkt, och första låten han sjöng var hemst. Alltså inte låten men hur han sjöng den. Så tkr jag iaf, den passade inte honom, Punkt Slut! Sen var han i hans andra låt mycket bättre än Calle och han sjöng vinnarlåten överlägset bäst. Så alltså, rätt beslut folket, duktigt =)
   Men det är sjukt hur insatta folk kan vara? :O Hur de kan stå och grina i direktsändning framför sin IDOL och igår fick jag reda på att en person (nämner inga namn) Hade röstat för mer än 1600 KRONOR på Eric :O Och det bara innan finalen?? Shit asså...
   Och varför störde sig folk så mycket på Erics flickvän? Jag menar det var ju bara gulligt, och det var vad han tkt också. När hon efter ett tag drog sig undan var det ju han som tog hennes hand och sjöng mot henne. Han hade ju ändå redan sjöngt den där låten en gång innan? Som jag försövrigt tkt var den bästa vinnarlåten hittills =)

Frågorna till er nu då =)
    Var det rätt att Eric vann idol? Vem skulle ha vunnit? Störde ni er på hans flickvän? Vad tycker ni om vinnarlåten? Hur mkt pengar kan man egentligen lägga på att ringa? =)



Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Jag tycker att det var rätt, sålänge han får en lyckad karriär - som Agnes typ. För asså, det är ju typ bara tvåorna som blir berömda och man glömmer bort ettorna (de tog tom upp det på nyheterna lix). Jag tycker dels att hon stod där lite väl länge, men annars var det skitgulligt och man såg att han verkligen gillar henne :) O det med pengar vet jag inte - 1600 är väl gaaanska vääl mkt! Själv röstade jag ingenting o se hur bra det blev ändå x) Fast David sa i fredags att han skulle ha viljat rösta 1.000.000gånger på Tove om hon hade varit kvar - lite sur för det var han allt ;)

2009-12-13 @ 22:25:50
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: essan

=) ja, hoppas verkligen det. Bra att bryta de där dumma mönstret xD

Ganska mkt FÖR mkt! :O

haha nej vad gulligt xD

2009-12-13 @ 23:20:10
Postat av: Aniee

helt RÄTT att Erik vann (: han var helt klart bäst (även i första låten Sandra xD), men calle var oxå bra (: Han flickvän var liite jobbig, det såg ju typ ut som att hon trodde att det var hon som hade vunnit, men visst det var kasnke lite gulligt ^^ och det var SÅ BRA att inte Tove gick till final xP

2009-12-17 @ 20:44:27
Postat av: sandra

japp =) men NEJ! ja det var han =)

ja exakt, ändrat mig angående henne efter att ha tittat på det en gång extra -.-

Tove skulle ha VUNNIT!

2009-12-22 @ 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0