Talang till topp

Har ni också fått det här brevet? Från Örebro Läns Ridsportförbund, där de uppmanar att söka till Talang Till Topp



Visst har jag funderat på att söka, men sen känndes det bara som att man binder sig vid en massa och så...
Sen ska man vara upp till 16 år på D-ponny eller ha storhäst. Och jag fyller ju 17 och har C-ponny.
Tror även sista anmälningsdag var den 18/12 så ingen aning vrf de skickar ut det :P

Kanske har de fått för lite anmälningar, och då kanske de har lust att göra lite undantag? Eller vrf skickar de annars ut det till mig? Med namn på kuvertet och allt...

Eller har alla fått ett sånt här brev? För då betyder det ju ingenting att de skickade det, då är det ju samma sak som från början :P


Men vad tycker ni? Ska jag anmäla mig? Har ni också fått ett brev? Har ni anmält er? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0