Tråkig?

Ursäkta om bloggen är aningen tråkig för tillfället? Eller alltid har varit? :P

Jag är extremt otaggad att blogga just nu, och jag vet att man inte alls vill läsa det, men min lilla ursäkt bara ^^

Idag gick jag iaf upp kl 6 (Nååågot segt -.-) kl 7, började vi jobba =)

Jag och Jennifer skulle inventera i pappas (och Björns) låsaffär.. Inte såå kul men det funkar =)

Det går ungefär ut på att räkna ALLT (varenda skruv ja -.-, 458 st om så), läsa av streckkoder och ladda in i dator. Hm, bara en sisådär en hel affär och 80 hyllor -.- varje hylla är 2 m hög och 1 m bred och TÄCKT med grejer... ja. det tar en stund. Men imorrn är vi garanterat klara och då får man sina 1000 kr! :D

Jobbade iaf till halv 5.

Sen var mamma söt och skjutsade mig till Agnes och hämtade mig =) taack (A<33

Där träffade man de bästa av sötisar och kollade på... "Les...?...personnes?" Ni vet vilken film? den med Björn Gustavsson, den var sämst xD hahaha <3  Puss på älsklingarna, men redan 8 åkte jag hem för imorrn ska man upp kl 6 igen -.- Dö sandra- JA!


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

hehe låter som ett roligt arbete ;) men pengar är ju alltid kul o få :)



Haha, jag garva så fort jag såg honom xD



Lovely Siss, dö INTE!! ;)<3

Love ya<3

2009-12-29 @ 01:28:08
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

väldigt kul -.- japp! :D



hm, ja vem gör inte xD



haha, nej jag överlevde thnx gud!! :O xD



love you! <3

2009-12-30 @ 13:02:17
Postat av: Agnes

Hehe du får ju alltid pengar ;) det är ju värt något ;) x)

Jag diggade filmen! :) även om det blev lite jobbigt i mellan åt xD Plus att man inte kanske kan ta Robert Gustavsson så seriöst... xD



Och du DÖ INTE!!!!!! :o <3

2009-12-30 @ 22:57:26
Postat av: sandra

ja det är det verkligen! =)

hahaha, nej hela han är ett skämt xD på ett bra sätt :)

hahaha :$$<33

2009-12-31 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0