Uppdatering i vinterkylan

Hejej =)

Nu är man hemma igen, men bara för ögonblicket ;) Ska bara äta och sen dra till stallet =)

Julavslutningen var mysig =) Dock börja den väldigt segt då vi helt enkelt bara skulle mingla runt i klassrummet.... hm? Sen var det iaf SAM:arna som hade ett julspel och det var mycket bra! =)
Handlade i stora drag om 4 "hjältar" som flydde från "Hades" källare på Karro, (hemskt ställe såklarrt xD) För att fortsätta till risbergska. Där träffar som på alla programmen typ kackel i hönsgårn! på BetVet såklart, flumm på estet, killar som har brandmanskläder, styrketränar och hets letar tjejer på RMS o ja, ni fattar =)

Sen skulle vi ju på stan, men ja, bussen stanna inte ens vid busshållplatsen :O Den var proppfull! Så erika o jag gick hem till henne o sen åkte bara vi på stan =) Hitta julklappar till både aniee o mamma =) Great!

JÄVLAR!! nu har jag haft ugnen på fel inställning i 25 min! xD Tänkte väl vrf pommesen aldrig blev klara xD Helvete! jag som bara skulle slänga i mat o sen sticka xD Detta är bara SÅÅÅ typiskt mej xD jaja, iaf det får bli snabb makaroner! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0