Vem är essan?

Haha, ja vem är jag?

Ja, för det första så känner nästan ingen mej som essan, jag döptes till sandra bäcklund, och vare sig jag vill eller inte, så är det mitt namn. Men jag gillar att kallas essan så gör gärna det =)
   Jag är iaf 16 bast och bor i INTE överraskande örebro. Jag är de otroligt hemska få 151 centimeterna... och det är därför jag alltid som oftast bär högklackat, tacka vet jag det! =)
   Människor jag bryr mej om är min familj, min alltid lika oroliga och beskyddande mamma<3, min pappa och min otroligt coola men även grymt irriterande lillebror. Mina tre närmaste vänner, som alltid förstår, ställer upp och bryr sig, ALLTID! NO MATTER WHAT! Tack <3 Alla andra underbara kompisar, min lilla bråkiga ponny och mina små fyrbenta varelser här hemma =) Jag är singel, TYVÄRR....
    För mej är det viktigaste i livet kärlek och nöje =) Mitt liv går (som aniee fastslog igår) i 140! Ofta fullspikat schema från morgon till kväll. Men det är bara för att jag ska hinna allt som måste hinnas OCH för att jag blir fullkomligt tokig om jag inte hela tiden har något att göra! xD Slappa förekommer endast i viss mån i mitt liv.
   När jag "inte gör något" tycker jag om att lyssna på musik, kolla på film och baka =)
   Jag har ett otroligt stakt temperament och är enormt envis. Får jag inte som jag vill, får jag oftast som jag vill ändå i slutänden. På något vis. Antagligen för att personerna i min närhet känner mej och vet att det är lugnast om jag får bestämma xD
    Personer som inte känner mej uppfattar mej nog som blyg. Och det är jag. Jag har otroliga problem med att lära känna nya människor, men när jag väl känner en männsika är jag väldigt frispråkig och öppen =) Så: ta första steget för jag lovar, jag VILL lära känna dej =) 
   Ska man kortfatta mej som person säger orden Liten i kroppen, Stor i käften de mesta.

Det var nog det mesta om mig, några frågor? =)


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Ohh det är EXAKT dig! ;) Älskar dej<3<3<3

2009-12-13 @ 22:18:56
URL: http://erika.pettersson.blogspot.com
Postat av: essan

haha, så bra att jag lyckades beskriva då ;)

Älskar dig med <3<3<3<33<3<<3<3

2009-12-13 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0