Blogg igen då

Hahah! glömde visst bort bloggen i helgen (AAAA)

Iaf. Lördag dressyrade vi lite då :)

Dressyr:
Det gick helt okej :) Med tanke på omständigheterna (att jag kom på för 2 veckor sen att "hm, jag kanske skulle
rida ett program" och sen helt i farten ger mig på LA:1 med en häst som precis lärt sig förvänd galopp, inte kan rygga, stå kvar på tygeln i halt, inte galopp från skritt o sånt) och att jag är satsande hoppryttare som inte alls tänker tävla dressyr så gick det bara bra :)

Förutom att min pålle fick för sig att hon inte alls ska gå längre än halva ridbanan eftersom det är en hel läktare människor som sitter och stirrar på henne -.- då trodde jag att det var kört x) Snäll var hon o gick dit tillslut iaf innan vi hann börja :)

Programet flöt på och vi fick 56.58 % vilket jag inte kan vara så ledsen för :)

Bilder har jag inga, men film kommer på yt bara att det tar 2 h att ladda upp så jag orkar aldrig xD





Agnes:
På kvällen blev det överraskningsfest för Agnes. Vi drog med henne på bio, Kick-Ass. Hm, recension om den... Jag tkr inte alls den var så suverän... btw, hon gillade den iaf :) Men kommentaren "allt är under kontroll, allt är lugnt, jag ska bara häma min bazooka :$"  var skön XD 

Sen åkte vi hem till Aniee. Åt tacopaj, tårta hon fick presenter och vi sov där :)






Söndag
kan bara sammanfattas med ett enda ord egentligen :

PLUGG!


Red ut på min lilla ponny i det sköna vädret iaf :) Skrittade mest på lång tygel, klättrade lite, hoppade lite stockar o så :) UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: okej :)

lycka till iaf! :)

2010-04-19 @ 19:08:48
URL: http://fjordyy.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

bazooooka! haha asskön



söndag var ingen trevlig dag..iaf inte efter kl ett

2010-04-19 @ 20:38:45
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0