dagen 16/4 2010

Grattis världens bästa Agnes 17 år idag!!! :D:D:D


Idag var förövrigt en helt okej dag :)

Började kl 10, och jag fick skjuts med Elisa och hennes pappa :) Haha! Dagens gulligaste var hennes hund Assar som tydligen kände igen mig (?) från "Hund-dagis-prao-tiden" och nu som då Slängde sig ner i mitt knä och låg där och skulle bli klappad. Som vanligt med stora hundar, förstår de inte aaalls varför de inte passar som knähund ^^ Problemet var bara att min väska fastnade i bildörren och då går inte dörren igen ordenligt, vilket jag inte märker förrns på MOTORVÄGEN!! :O hahahha! Sitt och håll i, sitt och håll i :S:S xD


Tema pass hela dagen, och jobbade vidare med vårat olycksdrabbade Uganda ..
Förresten: FALSKARE MÄNNISKA HAR JAG ALDRIG TRÄFFAT!! :O (ni som vet förstår och i fall hon läser tänker jag inte skriva ^^ men ansvar hos den människan = 0!! Men skit det kan hon snacka!! Så synd om henne -.- verkligen- INTE!) 


Sen tränade jag dressyr för Cicci och det gick brabra :) Red igenom programet 3 ggr tror jag och det gick bara bättre och bättre :D Men det återstår väl att se imorgon hur min ponny reagerar då med massa folk runt omkring, utomhus (?), dressyrstaket och allt ^^ Jaja, hoppas på det bästa :) Idag gjorde hon iaf helt okej halter, ryggningar (vilka blivit raka :D) förvända galopper och galoppfattningar :)

Sen satt mamma och jag fastklistrade i källaren (dit man hänvisas när det blir hästsport på TV hemma -.-) framför världscup finalen och såg Roffe komma 6:a :) Så nu ligger han alltså totalt 10:a :D

Agnes för 1 år sedan ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: a det ska hon :)

ja ska ditpå fredagen och hoppa LC & LB då, antar att du hoppar regionala ^^

2010-04-17 @ 12:24:34
URL: http://fjordyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0