Filipstad

Tävling idag och min ponny var BÄST!! :D<3

Så sjuuukt nervöst att hoppa lag :S Jag höll på att ett par ggr! :O

Iaf var Alex och jag 0:a när det är Sara o Jakpots tur. De får ett liitet skitpet o allt hänger på Ida...
...som är i ett par bommar o Thor trampar om o...De är iaf 0:a!!! :DD
Vi, Christinehamn o Grums i omhoppning!! :D 

(Jag LOVAR att jag var nevösast av allihop där när Ida hoppa!! :S Jag stog o drog efter andan, o lyfte på benen i sprången o stutsade o ja... Mitt hjärta hoppade nästan ur bröstet SÅ nevös var jag xD Helt sjukt!) 


Alex går ut först i omhoppning o skulle rida Fort, MEN inte för Fort...det gick FORT iaf ^^ 36 sek, men 8 fel.
Nervösa jag trycker igång akley som tycker det är ASKUL att hoppa omhoppning ;D Riiktigt tänd var hon bitvis, t.ex. innan första hindret xD haha 
Vi var iaf 0:a :D Sen red Sara också 0:a! =) 
Och går Ida 0:a så vinner vi, eftersom Christinehamn fått 4 fel totalt. Men river hon måste hon ju rida fort...
Hon gör något mellan säkert och satsning och är 0:a!!! :D


Vi vann!! :D Hahah, glädjerus eller vad?? ^^ O snacka om att min ponny tkr det är kul med ärevarv, JÄVLAR VAD HON DROG :o:o Bara jag som satt o drog åt andra hållet xD haha!

Sen ska man då ladda om direkt till LA eftersom jag är nr 12 där . . .
Hon var jätteduktig och jag red så snabbt o snävt jag kunde. Men både Akley o jag var trötta så det blev en 7:e plats, ingen plac där.


Men jag är så Otroligt nöjd över min ponny idag!!! :D<33
O hon är så söt för även om vi klappar henne o ger henne massa godis o så, så smyger hon upp sitt huvud i min famn gång på gång, så fort hon bara får läge, som för att säga "Är DU nöjd med mig? Gjorde jag rätt?" Nawwww puss på min ponnny =)

LB: 0+0
LA: 0+0

 




Min finaste älskling! <3




film LB gunden: http://www.youtube.com/watch?v=lKkDpCmBCzg
film LB omhoppning: http://www.youtube.com/watch?v=QZShJEpR24I
film LA: http://www.youtube.com/watch?v=KUokqocLqWo

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöö

Grattis igen! As duktig var du! :D

2010-04-12 @ 07:35:27
Postat av: sandra

Tack!! :D Men du var ju ännu duktigare som kom 3:a i LAn också! =D<3

2010-04-12 @ 21:28:30
Postat av: emma

har köpte en gpa evulution & en sån snygg kavaj som jag har? :D snygging!



Grattis btw! :D

2010-04-13 @ 18:10:26
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0