Fredag! :D

Ja fredag idag vilket alltid är lika bra!! :D


Slutade skolan helt oväntat kl 1! :O :DD var Risbergskas vårkonsert, så vi köpte snabbt biljetter (som bara kostade 10 kr/st!!) o så drog vi på den kl 2 :D Jag, Erika, Elisa och Sandra :)

Den var braaaa !:D



Senare blev det stallet och vi invigde våren ordentligt med att HOPPA UTE I PADDOCKEN! :D Helt okej väder o min ponny hoppar som en gud! Love på henne <3


Imorgon blir det ...............  ^^
Sen ska jag rida o fixa inför söndag. O söndag blir det täävla :D

Ser ut som att det BRINNER där bakom :O xD haha

Ett av de bästa uppträdandena! :D "Ser jag tjock ut i den här?"
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=-MAvIEaBjsM

"Baby goodbye" ;)

Lysande xD


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Shit vilka bra bilder du fick - mina är bara massa upplysta folk och en del skitsuddiga x) vet inte riktigt om mina är värda att lägga upp så kanske väntar tills bilder kommer upp på risbergskas hemsida ;) mohaha

2010-04-10 @ 21:17:12
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0