Långfredag igår tydligen`?

Var på ett uselt humör hela förmiddan... Ett sånt som det inte går att sätta fingret på, att hitta en ursäkt till, utan man har helt enkelt bara vaknat på fel sida xD


Iaf, slappade som jag skrev på fm. Sen skutsade jag o mamma lillebror till tåget. Medans pappa åkte och hämtade farmor i frövi och så möttes vi i lindesberg =)

Så mysigt var det där som vanligt :) Känns som mitt andra hem (eller 3:e efter stallet kanske xD) eftersom jag bodde där i somras. Vi fikade, kollade på kort o filmer från Kina (där de varit) och pratade med trevligt folk :) Ville inte åka därifrån :( Men skulle

Dressyrtränade för Cicci kl 6 :D och behöver inte ens skriva att det gick bra? =D Haha, cicci verkade mer pratsugen än tränarsugen så vi snackade en massa skit om allt möligt xD

Akeley var HUR FIN SOM HELST! Lyhörd och verkligen dressyrsugen xD Hon gick så fint o så tkt Cicci att vi skulle börja träna förvänd galopp :) Har försökt själv en gång men funkade inte riktigt... 10 min senare kunde Akley det :O haha, hon tkt det var så kul för alla sa att hon var duktig o då tkt hon att hon var det xD

Cicci: "Vilken... lättlärd häst du har xD"

Haha! sen började även hon tjata om att hon tkt jag skulle starta dressyr xD "Men du behöver ju inte lulla runt en LC, o knappt en LB heller ;)"  :O Eh... Ska jag rida LA dreesyr eller vad? hm...

Iaf em var jag på toppen humör! ^^



O måste bara berätta att min kusins halvsyster (som ag förövrigt kallar min halvkusin ^^) ska bli MAMMA!! :D

Grattis <3

så söööta!!<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0