Säffle

Ja... lagledare div 3, lokal igår och idag var det att styra kosan mot säffle regional och div 1 :)


Vart tidig morgon och sen kväll (gick upp 6 och hemma halv 10) precis som vi visste innan när jag hoppade så pass tidigt som jag gjorde och sedan sista klassen.


I laget var jag iaf 0:a :) Tyvärr slutade mitt lag på 4 fel totalt så ingen omhoppning... men det kanske var lika bra det så sparade vi lite på akley ;) Vi hade ju ändå bytt färg på lagen, och eftersom de "gröna" slutade 2:a så leder  ju lag grön fortfarande stort ;D


Sen var det en låååång väntan, eller kändes så iaf -.- Medans LAn gick och GRATTIS SARA!! :D som vann d-ponny, o grattis alla andra som gick till omhoppning också :)<3 Lite klantigt av arrangörerna tyckte jag bara att lägga en A:1a bed klass precis efter laget, många trötta hästar som fick gå in 4 ggr på banan :/


Iaf, sen var det MSVB och jag var så nervös att jag höll på att spy ett tag :S:S Men efter en perfekt framridning, med ett lugnt ridhus med bara en ponny-pappa, jasse o jag, en hel-lydig häst, lite gamla rocklåtar från 60-talet (xD) och sånt, så var jag lite lugnare. Sen är det rätt bra att gå banan bakom jasse och sophia för det enda man får höra är "den där är inte ens parallell" o "titta vad lite breddad den där är" haha, då känns det inte så svårt ;)
   Men gick inte omhoppningen så noga för brukar alltid ha något fel och det var vår första msvb ute, (har faktiskt bara ridit en enda la ute innan också XD) o 4e msv totalt, men kollade lite iaf :)

Sen när jag hoppar är Akley såååå jävla fin!! :D O helt otroligt så är vi NOLLA i grunden!!!! :D Asså shit... det var typ mitt årsmål, men ja.. :D:D Helt otroligt!! Sen var vi 0a omhoppningen också!! :D O det var bara Emelie som slog mig (GRATTTIS FÖR 10000 ggn!! :D<3, ska man bli slagen finns det vissa man tycker är mer okej att bli slagen av ;))  så kom 2a :D


FINASTEUNDERBARASTEVACKRASTEGOASTEBÄSTASTEROLIGASTEDUKTIGASTEBUSIGASTE AKELEY!!!! <3333

lag (LB) 0 fel
MSVB 0+0 fel, 2a :)

filmer o bilder kommer :)

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöö

Tack så mkt! och jätte grattis till dig också! :):)

2010-04-26 @ 21:25:26
Postat av: sandra

:) tack sara! :)

2010-04-27 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0