Snabbinlägg =)

Just nu regnar det och jag är INTE glad för ska tydligen hoppträna ute idag... Trevlig idé visst! men hmm... inte om det regnar -.-

Ja, skråmsta kl 7 och hoppträning för Anna Edlund är det idag iaf :) Ska bli trevlans :) Har inte hopptränat på en månad :O Dessutom var det 1 1/2 vecka sen jag hoppade sist... filipstad alltså. Men sen har vi skuttat stockar såklart emellan :)


Idag var sjukaste dagen i skolan xD

Nationella spanska prov hela förmiddagen, och hur f*n skriver man en hel uppsats på spanska?? :O iaf, läsförståelse och hörförståelse också, och jag som nu ville höja mitt betyg med nationella kan ju vinka adjö till den möjligheten -.-

Sen hade vi naturkunskap och det blev typ fajt, tjafs o massa annat klassen emellan -.- Vissa KAN VERKLIGEN INTE ta ansvar, vara tysta, göra uppgifterna, visa respekt... ... ... och för oss som tycker att orden BETYG JOBB OCH FRAMTID kan vara ord att lägga vikt på är det j*****t irriterande !!

På mentala träningen skulle vi skriva en kort uppsats om vad lycka var och hur man blir lycklig!? :O

Nu har det slutat regna och alltså är jag glad!

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Today were no day for roses!

2010-04-20 @ 23:05:31
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0