Taggad! :-D

Läängtar tills på söndag när div 1 lag drar igång i Filipstad!!! :D ska bli så super, men jag kommer vara spy-nervös :S :O

Våra lag btw :):
1:
Alexandra (B-ponny), jag (C), Sara (D) och Ida (D)

2:
Lisa (C), Bella (C), Adeline (C) och Daisy (D)

Sofa och Bea är där som reserver såklart! :D<3

Haha! det roliga är att Susanne har satt mig som "en av två som rider snabbt" xD jag kan på heder och samvete säga att jag alltid bara försöker vara 0:a och en enda gång har gått in för att rida fort xD Jag brukar mest placera mig på att akley har en stor galopp (när hon kommer igång ;)), inte ligger kvar länge i luften och att andra som satsar river xD hehe!


2 helger efter det hoppar hästhopp div 1 laget final- (Hejjar på er! ;D)
                                     div 3 ponnyhopplaget (lagledare) första omgången
                                   o vi (div 1 ponnyhopp) 2:a omgången :D

Det som är bra är att jag tror div 3:arna hoppar 24:e o jag 25:e, alltså kan jag följa med fast jag trodde först att det krockade! :D
div 1 ponny
div 1 ponny
div 1 häst
förra årets div 3 ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0