Valborg

Har inte orkat blogga de senaste dagarna...
     Inte alls gått som jag tänkt i betygsväg... :/ Hatar skolan ibland! Det spelar ingen roll hur bra man än presterar eller hur hårt man än försökte göra sitt allra bästa- Man borde alltid vara bättre...
    På det sättet är ridningen enklare. Man gör sitt bästa och då är tränare och man själv nöjd med hur det än går.


Iaf Valborg idag :D Åkte till stallet direkt från skolan kl 2.

Sen åkte jag, aniee och agnes till willys o handlade snacks :) Hittade hem till Erika tillslut och väl där spelade vi spel, åt godis, chips etc, pratade och mös :)

Blev en kort sväng bort till brasan och fyrvärkerierna i solhaga och sen hem till henne igen och fortsätta :)

Hade jättetrevligt med er ikväll!! =)


Valborg= lyckad för min del!

(Bilder från stockholm)


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Så jäkla kul vi hade det ikväll<3 fastän vi ABSOLUT INTE missade en grej xD



Kärlek på kvällen<3



btw: har en känlsa av att bild nummer två inte hänger ihop med sthlm - eller är det nått som jag inte kommer ihåg vad vi gjorde? ;) haha



2010-05-01 @ 01:20:48
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: Erika Pettersson

SV: hehe ja fattade det ;) ville bara jäklas lite (a'<3

2010-05-02 @ 16:37:03
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0