Bak och film

Dagen har varit helt okej. Även om det blev RIKTIGT stressigt på 1.5 tim att både baka 2 saker och laga lunch xD Men det gick!
*Blev hamburgare m potatisklyftor
*Ananaspaj
*och snoddas som jag skrev tidigare :)

Skönt att ha "tvångs-bakandet" överstökat! haha


Jag lyckades skaffa mig skjuts till stallet också (eller tja, vem det nu är som skjutsar vem just nu ;)) planen var ju moppen men inte så trevligt när det regnade bitvis...



Dessutom måste mamma få ett TACK här i bloggen då hon erbjudit sig att ta nästan hela av mitt "Parkeringsvakt-pass" på dressyrtävlingarna på söndag. Okej, jag var dum nog att skriva att jag kunde jobba med "vad som helst" men eftersom jag har en sån ringa vana av tävlingsdressyr visste jag inte exakt vad det fanns att välja på, men PARKERINGSVAKT! :O nej tack!
Mamma behöver timmar egentligen, inte jag! Jag hade nog jobbat ihop min globenresa redan innan sommarn ;)
Men får se, kanske bli jag som får det ändå, mamma fixar ju alla priser också :P



Iaf, nu ska jag se "Åter till cold mountain" :)


Kommentarer
Postat av: erika pettersson

hehe vilken tur för dig då att du kanske slipper det då ;)

2010-08-19 @ 22:51:07
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0