Dåligt av mig!

Riktigt dåligt av mig att inte hålla vad jag lovat igår! Blir själv otroligt trött på folk som säger att de ska göra saker och sedan inte gör det.


Men tänkte blogga igår kväll. Då fick jag dock reda på att Erika var ensam då hennes mamma fastnat på O'Learys så jag frågade lite snällt om jag fick komma och våldgästa henne. Så vid... hm 10 kanske efter våran försenade kvällsmat så packade jag en väska med det nödvändigaste och begav mig över till henne i mörkret (Helt sjukt att det är mörkt vid 10 på kvällarna nu?? :O Hösten är påväg...) Iaf, vi pratade oss mest igenom kvällen, blev såklart ganska sent som vanligt och jag sov där. Vid halv 2 idag var jag hemma igen.


Har precis varit iväg en sväng till coop. Ska ta och äta lite lunch och sen ska jag ta och baka en ananaspaj hit hem bara för att det är så otroligt gott!
Och så ska jag även baka snoddas till dressyrtävlingarna i helgen.

Recept, bilder och mer uppdatering från dagen kommer. Men först nu ska jag såklart sätta mig och sammanfatta för er vad massören sa!

Bild från google



Kommentarer
Postat av: erika pettersson

Mysmys men lite prat sådär är det :) men du får påminna mig imorgon att jag måste få prata och diskutera en grej med dig.

2010-08-19 @ 22:58:38
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0