Det var tider det...

Av en händelse råkade jag hitta ett gammalt papper från hoppgruppen-teorin och Åsa kan inte bli roligare när hon skriver frågor xD Kolla bara på dessa:


HOPPTEORI

*Tyvärr går det inte så bra, din häst får syn på ett fult barn på läktaren och vägrar framför hinder nummer 3, två gånger, vad händer då?

*Hästen går bättre än Butterfly Flip och du kommer på fjärde plats, vad har rosetten för färg?

*Din ponny och du är oslagbara under hela sommaren och ska vara med på SM. Vad har en SM-tävling för status?



haha! Bara några exempel. Tror jag gjort dessa frågor 2 ggr. Typ 2006/2007 någon gång :)

Kommer aldrig glömma ridskoletiden... Och starkast är minnena från Karlslund! Hade ju dessutom turen att få åka ut och tävla sista åren där 2006-2008.

Jag och Pinoccio, Glanshammar 2006

Jag och Ponsse, Viby 2007

Jag och Sputnik, WHS 2008, 18 maj (31 juli flyttade vi dit, vem hade trott det 2.5 månader tidigare??)


Baltazor :) (Hoppas det går bra att jag lånar bilden Victoria??)

Var nog bara de 4 som jag tävlade. Vi vägrade mest ut oss, men det var snurrigt för de stackarns ridskolehästarna att åka iväg ut och tävla.
Även om jag tycker att Ponsse åtminstone kunde hoppat LD, när han gått SVÅR (1.35 m) i yngre dar!

Kommentarer
Postat av: sofia

rip pinnen :(<3

2010-08-25 @ 20:55:51
URL: http://sofiatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0