Favorit i repris- Knappast!

Verkligen inte min må bra dag idag... 

Började igår kväll då mitt ena öga fuckade ... Det är rött och sticker hela tiden.
Hände precis samma sak förra sommaren. Samma öga och ställe också. Det är antagligen när det blåser att det kommer in något och sen blir det infekterat. Ville komma till ÖGON på USÖ direkt idag, men det gick de inte med på, utan fick snällt göra om samma procedur som förra året på vårdcentralen men sedan fick jag min Remiss iaf.


Kan nästan ge mig sjutton på att ögonkliniken kommer hitta samma sak som året innan och att jag kommer få samma ögondroppar och salva, har t.o.m kvar dessa problemet är att de gått ut...


Mådde dessutom jätteilla imorse och min hals har krånglat i en vecka, Toppen! -.-

Kul med allt detta sista dagen på sommarlovet...


Kommentarer
Postat av: erika pettersson

åh gumman lider med dig :'( <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-23 @ 22:37:20
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0