Gårdagen

Lördag igår och äntligen vart det lite liv igen efter min händelselösa vecka! :)


Mamma och pappa skulle till Vadstena hela helgen så på förmiddagen var det lite som skulle göras innan de åkte.

Segersjö var det, som alla hästinsatta vet, i helgen också. men ställde in mina planer på att försöka ta mig dit eftersom det var fotbollsmatch och lillebror och jag var ensamma hemma så kändes det sjystare att gå på det med honom- så ville han såklart inte gå :O så typiskt.
Aniee räddade mig när hon hängde med istället! :D
Och ösk vann!

Sen åkte jag hem igen och lillebror och jag lyckades med att både få igång brandlarm+vanligt larm och sätta på bara lampa på ugnen så att ungspannkakan stog i den helt iskall i 40 min och det blev sen mat sen -.-

Kollade på "bröllopsfotografen" och visst var den ganska bra, men väntade mig mycket mer efter trailern...



That´s my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0