Hallå alla sötisar :)

Kom nyss hem från en lyckad kväll med flickorna! Vi hade en superkul!
Blev mycket lek/mys med kattungarna :) Så söta! Kezo sov bredvid mig läänge. Mr snuggles upptäckte den bästa platsen och streckte ut sig bredvid mig han med. Lillan är ju som alltid såå söt och jag lyckades få henne också att somna :) Sassa vill ALDRIG sitta still, även om även hon dåsade tillslut ;)
Kunde jag skulle jag adoptera en, men har man 3 familjemedlemmar som är allergiska är den tanken bara att slopa....
[Bilder får komma för min mobil gav upp redan innan jag kom dit...]


Dessutom spelade vi "med andra ord" och "Mr bean", snackade även massor och ja, bara umgicks :)
Ni är dom bästa och det vet ni!! <3


Påväg hem fick Aniee och jag några psykopater efter oss >.< Hennes moppe går tyvärr lite för långsamt för att köra ifrån en bil. Och den krångliga vägen vi är tvugna att ta hem var det omöjligt att de skulle ta. När de dessutom kör om, för att sedan stå och vänta på oss och köra upp bakom igen kunde det inte vara tydligare att de förföljde oss....


Godnatt nu iaf!


Kommentarer
Postat av: erika pettersson

Love ya!<3<3



nej men shit va läskigt :S

2010-08-12 @ 19:57:58
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0