Schema

Sorry att jag svek er igår..

Sysselsatte mig med detta, ett lite personligare schema :) Tyvärr blir det dålig kvalité här...




Självklart 3 glada smailisar för sovmorgon till 11.50 på måndagar! :D
På fredagen står det "Ha en skön helg" när vi slutar 12.30 :)

Annars börjar vi tidigast 8.10 och slutar senast 16.00

Vi har faktiskt riktigt hyggligt schema för att gå "tuffaste" året på gymnasiet (2 året)



Igår var även sista besöket på USÖ med detta j**la öga :)
Så nu är det bara en äcklig salva som ska smetas i ögat 3 ggr per dag i 2 veckor till -.-
Har fått en kür som ska göras morgon o kväll också, men den är rätt behaglig :) Man har en varm blöt handduk över ögonen en stund, känns som spa :) och sen är det bara att gnugga i ögonlockskanterna med tops med tvål på. Detta för att ev förebygga att detta kommer tillbaka även nästa år. Men de tror inte att det kommer funka...

mitt supersöta baby tvål, oparfymerat för ögonen :)

Kommentarer
Postat av: erika pettersson

hehe va sött du har gjort med schemat<3



o förresten! glömde ju fråga dig idag! Vad sjutton skulle jag hjälpa dig med? :O påminn mig!

2010-08-31 @ 17:59:40
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0