Trevlig dag!

Vaknar av att solen skiner, och jag är på ett överraskande gott humör? :)



Tror att jag mår bra av shopping, för kände mig nöjd efter igår när jag äntligen hittade lite saker. Dessutom var allt bra köp och på rea så då känner man inte den där ångesten som kommer när man köpt något onödigt eller bara onödigt dyrt...
Hittade 2 par mjukisbyxor här hemma igår som jag kan ha också :) Det ena paret är så grymt perfekta som hemma-mjukisar! Väldigt stora och jättemjuka :) Glad över det för mina vanliga är ju borta...




Igår kväll kollade jag en en gång på "män som hatar kvinnor". Ville dock hinna komma igenom hela på en gång. Planen var att se "flickan som lekte med elden" idag och sedan "luftslottet som sprängdes" imorgon, men ska ju träffa flickorna idag så får helt enkelt se 2an på torsdag och 3an på måndag :)

Snart har jag läst ut hela millenium-serien och det kommer som vanligt när man läst klart en serie att kännas väldigt tomt då... om han bara hade hunnit skriva klart den 4e boken innan han dog... men jag tycker att de ska ge ut det som finns av den ändå :P




Nu ska jag snart börja ta mig till stallet. Helt sjukt! Det tar 1.5 timme med buss medans det tar 20 min med bil och 25 min med moppe!

Aniee hämtar mig här sen iaf med hennes moppe-modell-större än-min så blir det en kväll med de bästa :)

Kommentarer
Postat av: erika pettersson

Sv: aw sweetie<3

2010-08-11 @ 14:07:02
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: erika pettersson

så bra att du är på gott humör idag ;)

2010-08-11 @ 14:07:23
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: erika pettersson

Sv: hm..nej de är inte så gamla än - men de ville ha henne lite tidigare så att de kunde vara hemma med henne när de fortfarande hat semester :)

2010-08-11 @ 14:08:59
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: erika pettersson

Sv: hehe jo ni gör väl det ;)

2010-08-11 @ 14:12:10
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: filippa

kan inte vi byta filmer? är sååå sugen på att kolla på millenium, och jag kanske ar ngnn som du vill kolla på? :)

2010-08-11 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0