blabla

Just kollat klart på "celebrity rehab with dr. drew" bra program! Infilmat på ett rehab där folk är för att bli av med sina drogberoenden.
Innan det hade jag och lillebror en myskväll med nostalgi till "Fångarna på Fortet" och sedan såg vi självklart  "Time out"!



Man kan nog säga att jag hade hälften rätt idag ang ögat. Tyvärr var det värre än jag trodde. Hela såret i ögat är infekterat iår... De var alltså mycket nogrannare och bedövade ögat för att ta 7 olika odlingar! (alltså de skrapar i ögat och skickar till labb)
Och just nu lever jag med ögondroppar! Första timmen skulle dropparna tas varje kvart! Och sedan varje timme- ÄVEN INATT! Hon föreslog att någon annan i familjen skulle ställa klockan och göra det på mig medans jag sover- JO MEN VISST?! Nejtack, jag gör det hellre själv! Kommer ändå vakna om någon annan kommer o petar i mitt öga en gång i timmen! 


google bild.

Inget stall eller skola nu på ett par dagar heller. Skolan kan jag leva med att slippa :P Även om det känns konstigt att inte vara där nu första veckan och så... men stallet är värre. Läkare förstår inte det där med att jag-har-en-häst-i-tävlingskondition-och-hon-behöver-motioneras! De tar hellre det säkra före det osäkra och säger att "ja men det handlar ju bara om en vecka eller så".
Och?? Min häst blir knäpp efter 2 dagar. Dessutom har hon tagit det lugnt förra veckan, hon behöver gå som vanligt nu!


jaja, skulle tränat för cicci idag, men pga mitt stallförbud fick Cicci rida henne åt mig. Så filmade mamma så att jag kan se :) Cicci har talat till filmen, så ska ta och lyssna igenom allt imorgon :)

Kommentarer
Postat av: erika pettersson

<3<3<3<3<3

Jag saknar sig i skolan!

<3<3<3<3<3

2010-08-24 @ 23:09:27
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0