Veckan

Märker att sommarlovet börjar ta slut nu. Veckorna är fullbokade och jag kan inte längre bara föreslå en dag utan att kolla i kalendern xD

Klockan 2 igår natt satte jag mig häftigt upp i sängen precis när jag höll på att somna och kom på att jag bokat in div 2 möte och hoppträning på samma dag :O "Lyckligtvis" blev det ingen varken träning eller möte så jag kom undan...


Skulle vara lagledare för div2, men det blev ingen serie pga för få anmälda lag :(
Konstigt!? Så himla få klubbar har väl inte örebro län? Blir varken hopp eller dressyr serie div 2 för ponny...


Min vecka ser ut såhär

Måndag: hoppa akeley själva.

Tisdag: Ärenden med mamma.

Onsdag: Träffa Agnes, Aniee och Erika :)<3

Torsdag: Göra iordning akeley för tävling. Handla, packa allt.

Fredag: Tävling Grevagården

Lördag: Tävling Grevagården

Söndag: Tävling Grevagården


Kommentarer
Postat av: Hoppteamet - Emelie

sv: okej :D

jag tkr de e riktigt snyggt faktikt ;)

2010-08-10 @ 11:50:28
URL: http://hoppteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0