Blogg, blogg, blogg

Hejhej :)

Snabbt inlägg innan jag går och lägger mig (åh, härligt klockan är 11 -.-). Ska upp kvart i 7 imorgon för att infinna mig som funktionär på karlslund igen klockan 8:00. Sen blir det domardatorn som hamnar i mina armar igen precis som idag. Jag är nervööös -.- Massa som krånglar o blir fel jämt med den, o nu är inte Anita där imorn??? :O:O:O Men hon tkt tydligen att jag skulle fixa allt :S eh`?

Iaf det blir nog bra :) Och sen blire hoppträna! :D

Ända problemet imorgon är att jag inte vet när jag ska få tid för plugg till läxförhöret på mån...? Jaja, shit the same!


OS ÄR IGÅNG förresten!!! :D:D:D
Och så måste jag säga att melodifestival är det segaste som finns -.- orka inte ens kolla på skiten -.-

Puss!

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Haha, akta sig, snart kommer Dolph och anklagar sig som hotet för melodifestivalen ;D<3<3

2010-02-14 @ 13:40:14
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: Erika Pettersson



haha nej men Dolph ska ju ta reda på vad som "hotar" melodifestivalen. och först trodde de ju att det var OS ;) Så ifall du var på OS:s sida så skämtade jag om att du kanske låg risigt till ;)<3

2010-02-19 @ 22:02:04
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0