Gårdag och idagdag xD

hejsan :)

Gårdagen var mega bra, men lååång :D

Gick upp redan tio i 7 vilket borde vara förbjudet att göra på ett lov. Iaf så åkte mamma och jag till stallet där hon lämnade mig. Så klockan kvart över 8 började jag mocka och göra mat, köra in halm och borsta sötnosen, vilken stått längst ner i mörkret i stallet för att inte stå i vägen när Mårten skulle ta ut de andra. Där skapade hon sin egen "om-du-bli-övergiven-i-mer-än-10-minuter" handbok:

1. Inta utgångsställningen hängmattan.
2. vifta med ett av frambenen, inte viktigt vilket, MEN se till att TA I!
3. SKRIK! sista utvägen liksom och här gäller det att inte hålla tillbaka! Skrik HJÄRTKÄRANDE och så högt du kan!
OM fortfarande ingen bryr sig är du garanterat övergiven....

Sen kom Cicci iaf och jag red dressyr för henne :)

Efter att ha tagit hand om akley och bytt om så skjutsade hon mig till järntorget och jag tog bussen hem.

Lagade mat. Och sen tog jag bussen tillbaka igen till järntorget och gick till Läkargruppen och tog sista Gardasil sprutan. Gick tillbaka till järntorget och tog bussen hem till Erika :)

Där träffade jag de 3 sötaste små vännerna ! :)<3 Vi spelade familje gení och vem vinner, om inte jag, som kom in långt efter att de börjat! HAH! Vi åt tacos, kollade på tv och sen skar vi upp en fruktsallad med grädde :)

Puss på dem, men gick hem vid 11 :)



Idag har jag bara slappat! :) Nu blir det stallet :)


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

finfint vare igår :)<3<3

2010-02-24 @ 22:08:01
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: Erika Pettersson

SV: Shoppat



vi var ju på skopunken och om man köper två par skor så får man ett par för halva priset, hon köpte ett par med. Så om vi hade köpt var för sig så hade vi behövt köpt båda för fullt pris :P

2010-02-25 @ 19:00:29
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0