hallåååå :)

Just nu är jag på väldigt bra humör, ni kanske inte brydde er, men kul iaf? x) ;-)

Igår var skolan helt okej :) Har flyttat lite lektioner i slutet av dagarna så slutar numera senast 20 över 3! :D

Åkte till stallet och red ut på ponnyn :)

Sen fick jag reda på att det ska komma en liten kaninkille hit hem på torsdag och bo här till den 14 feb :) Så mamma o jag fick ut o snickra lite ;-) Har ju 2 kaniner redan, så har en bur över, men skulle fixas lite där då :)


Även idag var skolan helt okej! :)

Började med läxförhör och såklart (som alltid) när man pluggat mycket var det såååååå lätt -.- Fast det var väl bra det? ;)

På engelskan kollar vi bara på "Simpson" vilket inte är helt fel.

Sedan följde jag med A-K till Amstro igen :)
Hon var söt som vanligt, men bommar KAN vara otroligt läskiga x)

Red lite. Och sen gick vi och kollade på ridskolans hoppning, MINNEN!!! :D

Väl på vittvång upptäcker jag att buset har gjort illa sig i ett bakben "/ var lite svullen o varm, men ej öm eller halt, så joggade henne lite i ridhuset o dränkte benet i kyllera sen :B


Det var det :) Imorrn äre skola som vanligt, stallet, mamma o pappa ska gräva fram transporten som både fryst fast och snöat in xD Och sen kommer Mico hem till oss då :)

seeya!


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Bilden på dig var ju fiin :D<3

2010-02-03 @ 21:59:02
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0