Hejhopp

Lite uppdatering bara :P

Tandläkare idag och som alltid- Inga hål, skönt! :) Nästa gång jag ska dit är jag 19 år???? :O Skumt...

Iaf, skolan gick snabbt, kändes verkligen som flummlinje jag går idag kan man säga xD Lite föreläsning, kolla Simpsons o lite i datasalen :)

Red Amsterdam idag igen.

Stackars Akley fick lida för min otålighet och frustration sen... <3 Förlåt. Men jag försökte verkligen vara lugn o så, men så svårt det är.. Är så trött efter en hel dag också, jaja, imorgon är en ny dag! =)



Mico mår iaf bra fortfarande Johanna :D Inga fler missöden xD haha!


Och juste! Min plus/minus lista just nu:::

(-) Får bussarna!! spec förra veckan, inte kul att vänta ......
(-) även till det iskalla vädet och
(-) ALL SNÖ!!?? BORT!
(-) plugg o skola -.-
(-) även till lärare -.-

Men !

(+) till TÄVLINGAR!! :D Älskar, både att tävla sj och se på! :) Så mysigt!
(+) Helger! Händer så mkt kul! Vardagar suger -.-
(+) Bastu, dusch, bad, sol, varm oboy o allt annat man blir varm av!
(+) att det enda vi gör på engelska lektionerna är att kolla Simpsons avsnitt, SLAPPT! :D
(+) Sovmorgon! :D Imorgon till halv 12! =)

puss <3

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Det är sååååå Soft att börja halv 121 ;)<3 me like

2010-02-11 @ 10:20:53
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0