Hejsan

Helt ensam är jag i stugan just nu :) Skönt!

Just tagit en dusch och ätit frukost.


Naturell fil, med mûsli, banan och apelsin, Yummie!

Nyss fick jag även en bild från Cicci när hennes barn rider Akeley :)
Cattis har ju hand om akley, alltså mockning o maten. O sen kom Ciccis barn och red idag :) Eftersom Ulf varit en sån dryg gubbe när Cicci frågat om hennes barn kunde få rida lite bara på jullovet, så tänkte vi att de kunde få låna vår ponny ^^

Sen var tanken att Tessan skulle ha ridit, men hon hade inte tiden, så då får Akeley vila :) Vilket blev väldigt bra då jag märkt att hon blivit lite segare i början på veckan och då kan hon få ledigt lite nu :)

Ska hoppträna på söndag bara, sen får vi se om hon får vila något i början på nästa vecka också :)

Väldigt praktiskt det där med en häst som själv talar om så tydligt när hon behöver bara få vara ett par dagar :)


Idag fick akley iaf stå upp som barnponny vilket jag tror att hon gillade ;)

Nej nu ska jag kolla på "Män som hatar kvinnor"

See yaa!

Kommentarer
Postat av: sofia b

ulf är konstig :)

2010-02-26 @ 19:22:10
Postat av: sandra

haha, ja xD

2010-02-26 @ 22:23:10
Postat av: Filippa

Akelay tkr det är pisstråkigt att bara stå i boxen, syns verkligen att hon lääängtar efter uppmärksamhet.. Hon fick några klappar och en morot av mig idag iaf:)



btw; ridhusslussen har brakat ihop!! All snö fån ridhuset åkte ner på 10 sek och cattis hann precis ut... Hon had etagit ut nisse och roxy fem min tidigare. Om dom hade varit kvar så hade det.. (du fattar..) HEMSKT!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-26 @ 22:56:19
Postat av: sandra

haha! kan förstå det xD Tack Filippa! <3



läskigt ... :O

2010-03-01 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0