Mico

(Inlägg till Johanna ;-) )

Mico kom ju i torsdags som ni redan vet :) Och han har blivit familjens lilla gullegris :) Mamma sa idag t.ex. "Inte förrens nu förstår jag hur mycket jag har saknat en kanin som VILL gosa... :/ " Blev helt tårögd då :'( Saknar verkligen lilla Lisa och Stumpan... <3 Shiva och Sotis är helt enkelt inga gosekaniner, såenkelt är det! Skulle ju skriva ett inlägg om mina kaniner nån dag btw.. :P

Iaf. Mico mår bra Johanna :) Pigg o glad, äter bra, gör sina behov o ja ? xD haha nej, men han är mysig iaf så han får alltid en mys stund :) Idag t.ex. Han gillarT =)

Det var det tror jag :) Återkommer om lilla Micis :) Har en dålig bild på honom på mobilen jag tänkte lägga in också ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nejmen, det var ju inte meningen att han skulle väcka gamla minnen... Men det är tur att han har blivit så snäll :) Han var ett litet monster när han var liten som du kanske minns ;)

2010-02-15 @ 20:13:23
Postat av: sandra

haha, nej det blir så ibland :P

hm, nejj minns inte riktigt, bara svagt minne om det där ^^ ;)

2010-02-19 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0