Oherregud ...

Först o främst vill jag bara utbringa en STOR DISS till bussarna den här veckan som har skött tiderna USELT!! -.-


Idag började dagen med att en 16 hade sladdat o fastnat i korsningen vid Hjorttorpsvägen, alltså vår buss kom inte förbi -.- Vi fick alltså springa till OP skolan och ta 11 till stan och därefter en annan 16 och kom försent xD

Gick hem från skolan också för min kropp mår verkligen inte bra?? Tror jag har för mycket att göra och tänka på nu och för lite sömn o så... O så går det ju massa konstigt magsjuka o skit i skolan nu.
Det konstiga var att jag tyckte det var asskönt ute imorse (medans alla andra gnällde om att det var kallt) När jag kommer in i skolan blir jag istället genomfrusen o har ont i magen o huvudet o blabla. Så gick hem o vila :) Skönt!

Red såklart sen! x) Dressyrtrimma, o min ponny är bara SÅ FIN! :D Sån galopp hon fått! :O Det roliga är att det följer med till hoppningen :)

Sen var mamma o räknade Wittvångs kassa o hämtade alla priser hos Lusth, o JÄVLAR VAD PRISER DET ÄR!!??

Har inte ens alla hemma, men är flera hundra rosetter, ca 100 plaketter, Presentkort, meddelanden, segertäcken, meetingpriser, meetingtäcken, mountain horse plakett o rosetter, o Lågprismagasinet cup priser VILKA VI HAR HEMMA OCH DET SYNS!! -.- HUR JÄVLA MYCKET PRISER SOM HELST!! mamma klaga på att vår soffa inte räckte till xD Fyllde fan 3:e del av vardagsrummet xD O allt skulle sorteras o ner i påsar xD Höll på i flera timmar -.-

Vette fan hur prisutdelarna ska få nån ordning, bara fööör mkt priser xD hahahhaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0