Sälen

Ja, nu råkar jag befinna mig i sälen igen, och igentligen har jag ingen aning om hur jag hamnade här xD Vill ju typ inte vara här, utan det bara blir så att jag följer med hela tiden xD

Inget slalom blir det den här gången iaf. Har för längesedan tröttnat... men lite mys i vår lilla stuga, god mat, restaurangbesök, längdskidåkning, bowling, bad, TV, kort spel, m.m, m.m sitter inte helt fel :)

Idag åkte vi iaf bara hit och sen gick vi en liten promenad :) Konstigt att det är varmare här än hemma bara ??

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: emma

okej :) ja jag tänkte alla vet ju inte vem jag är. så kul att skriva om mig. är det anna edlund? ne du har rätt. man ska inte hålla på & ändra saker under tävlingssäsongen. :)

2010-02-25 @ 21:51:54
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0