sárrrry

Så ledsen för att inga inlägg alls lagts upp på ett par dagar, dåligt av mig!!

Men kändes som att jag var helt söndertrasad där ett par dagar... Hade såå mkt att tänka på, och såå mycket att ta ansvar för och såå mycket som skulle göras, o fixas, o skola, o hästen, o planera, o träningar, och, och... och alla negativa saker i vardagen som bara gick Emot mig!

Tillslut kan man nog säga att det small... tror att jag mer eller mindre gick in i väggen, vid en viss gräns fick min mentala styrka helt enkelt nog och jag låg helt utslagen och bara storgrät, och ville bort, bort, bort!

Hemskt det där... Sen gick jag i något liknande en mörk dimma av depression ett par dagar.

Vet inte ens om någon märkte nåt? förrutom jag själv. Man är expert på att dölja sånt där, ett leende skymmer det mesta.... MEN!
...I'M BACK! :D


Nu är jag så gott som mitt vanliga jag igen =)

Dagen var helt bra! =) Matte 50 min, håltimma 3 1/2 h, då blev det stan med Erika =)<3
Köpte en klosax till kaninerna eftersom jag slarvat bort den andra (A), balsam, body lotion, o nötter på Alibaba (faktiskt!), foundation på Åhlens, en tröja på H&M och en foccacia på Bell's coffee house :)
Sen seminarie (muntligt läxförhör i grupp ungefär) i 1 h, och sen

SPORTLOV!!! :D

Sen träna jag dressyr för Cicci men det blir ett eget inlägg :)

Nu: Let's Dance, Solsidan, OS o smått o gott på TV 

Godnatt ! <3



BTW, HAAATA SNÖÖÖN!!! Tävlingarna i helgen är inställda pga den!!?? :(

 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Men gumman sweetheart!!<3<3<3<3<3<3

Älskar dig gums, fint att du är glad igen<3

Märkte inget dock, lite dumt av mig. Men hade det inte så bra i början av veckan själv så det är skiiiiitbra att vi är Back On Track<3 Love you big time<3

2010-02-19 @ 22:15:19
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: Erika Pettersson

Ja, och du är tydligen väldigt bra på det! :o bättre än mig iaf som har behovet att skriva av mig hela tiden -.- så alla (ehm..någon enstaka iaf) får reda på det ändå x)



Älskar att vara tillbaka<3

2010-02-19 @ 22:38:41
URL: http://erikapettersson.blogspor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0