Sur DVD -.-

Jag skulle visst inte alls kolla på film idag, eftersom DVDn vägrade samarbeta med mig!? :O -.-

Men å andra sidan kanske det var tur då jag fick lite läxor och annat gjort ;)


När familjen kom hem från backen åt vi hamburgare och sen åkte mamma och jag en sväng längd :) Inte alls så kul dock då de ända stavarna som var tillräckligt långa var slalomstavar och skidorna inte var vallade xD I varje skär gled man bakåt i stället för tvärt om och då är det lite segt xD

Sen åkte vi och bowlade iaf :) Och det var tydligen DiscoBowling :D O vem tror ni är värsta kungen på bowling?? :D JAG!? Slog till och med pappa med hästlängder! Första rundan fick jag 124 p. och den andra vet jag inte riktigt... men typ samma :) Bra gjort av mig! :))

Nu på kvällen lagade jag tacos och sen nån typ av GI efterrätt med kokos-blåbärspaj och grädde :) Förstår verkligen varför det var GI, man blev något OTROLIGT mätt xD

Haha! Nu blir det OS för hela slanten ikväll :) Tänker kolla på slalomens andra åk när det nu är???? Och sen curling finalen kl 12:) Ska även försöka leta upp herrarnas curling :)

Ha de gött!
Blåbärspaj med kokos och citrongrädde

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

ååh o du ska alltig läska en med massa mat och gott xD<3<3(K'

2010-02-27 @ 01:17:13
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: Erika Pettersson

SV: Kläder och Avatar



Vi får banne mig ta och dra oss dit för att se den! Kan kolla med A&A oxå, jag tror de vill se den med :)<3

2010-02-27 @ 01:21:24
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: Emma

haha en samarbetande dvd? ;D haha<3

2010-02-27 @ 12:02:56
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0