Täääävling!!!!! :D:D:D

Tävlingssässongen har startat och detta strålande! :)

Även om vi trodde vi var ute i lite dålig tid imorse xD så höll vi oss hyffsat lugna :) vi som alltid annars stressar upp oss jag o mamsen x)
Riktigt stolt över mig sj på den punkten faktiskt :) Allt går så mycket lättare om man behåller lugnet o fokuserar på det man ska :)

Btw, Akeley var en ängel som vanligt i all hantering :) Transport, bland andra hästar, att göra iordning....

LBn första starten för året. Riktigt fint hoppade hon och kändes det :) Var 0+0a men var lite försiktig med att svänga alltför snävt o därför en 9onde plats :) Helt okej! :D

LAn, A:0a (tidshoppning) framhoppningen var inte helt optimal, jag måste verkligen ha fri väg o fokus för att kunna sätta avsprångspunkter, o är det en häst ivägen och nån som ändrar höjden på hindret precis när man kommer så gårdetej x)
Iaf, Akley var riktigt taggad o superfin :D Var 0a även här, o kom 5:a :) Brabra

Jag var så duktig att jag laddade upp filmerna också :) Här är dom:

LB- http://www.youtube.com/watch?v=DEhZ7s2gT9U
LA- http://www.youtube.com/watch?v=mmKwbCWgx1g


Jättelyckad dag! :) Efterråt firade mamma o jag med varmoboy/glögg o egna mackor i bilen, MUMS! :D

Hoppas det gick lika bra för er alla? =)
Någon som tog/vet någon som tog bilder???????


Egna bilder tagna på filmerna :




Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis jag kom också 5a :D

2010-02-10 @ 19:28:36
URL: http://qems.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt Sandra!! Du får säga till när nästa tävling är så kommer jag och är din hästslav ;)

2010-02-15 @ 20:15:25
Postat av: sandra

till johanna: självklart vill jag ha en slav, jag glömmer INTE att påminna dej ;D <3

2010-02-19 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0