Ville bara säga...

....ETT GRATTIS I EFTERSKOTT TILL MIN FARMOR SOM FYLLT 80 ÅR!!! :D

Man kan verkligen inte tro att hon är det :O

Födelsedagen firades med att största delen av släkten gick på Hjalmar tillsammans :) Trevligt och roligt! :)

"Jag har hört att Örebro är känt för sex och kor, eller?? KEX OCH SKOR var det" hahah! xD

"Man brukar säga att desto större bröst en kvinna har desto dummare är hon, men det är tvärtom! desto större bröst en kvinna har desto dummare blir mannen!!!" XD HAHHAHAHA!

"-säg något som frambringar hopp hos människorna, som får dem att se framåt och få hopp om framtiden! -Nuu äär deet freedaagsmyys :D! ? :O ? vad skulle jag säga dåååee????" xD


¨

Min faster hade gjort denna jättefina, detaljerade tavla, på bara 2 dagar. Det står namnet på alla i släkten :)



Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

SV: Något jag kan sitta och skriva en hel dag om



Ja och du är verkligen inte det Siss<3 Love you<3

2010-02-20 @ 15:09:59
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0