4 januari

Känns verkligen som att 2010 kommer att bli ett bra år :-) Ingen aning varför, men det är väl bra? :)

Men känns även som nån sorts hysteri just nu. Att alla vill få 2010 att bli det bästa året någonsin! Bästa musik året, bästa film året, bästa kärleks året... Ja ni vet. Men det kanske alltid är så ibörjan av ett nytt år? Bara att jag inte märkt det förrut? :P

Btw :) Idag har jag haft en jättebra dag! Sov länge. Sen gick jag upp, åt frukost, fixa lite i köket och så.

Sen styrketräna jag :) Duktigt! Men grymt jobbigt -.- Stretcha och sen blev det dusch och fräscha upp sig lite.

Åt lunch och kollade på "Never back Down" med brorsan :) Den filmen är bra! Men tror jag sett den lite för många ggr kanske? xD

Sen åkte vi till stallet, och min lilla nyblivna 10 åring (alla hästar fyller år på nyårsafton, fast egentligen fyller hon inte förns 28 mars! =))

Hon är bara sååå sööt min lilla busponny xD Först blir hon jätteglad när hon ser mig, men sen är det som att hon slår om till vart-fan-har-du-varit???!!! Du-lämnade-mig,-det-vet-du-va??!!
Och sätter på sig den jättesura masken! haha xD
Behövdes ett träningspass, lite morot, lite massage och kliande innan hon tinade upp xD

Knäpp är hon, men hon är söt :)

Snart ska jag kolla på "Behind enemy lines" på 4:an som börjar 22.40 :) Hoppas den är bra!
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0