Bästa botemedlet! :D

Jag har äntligen hittat min allra bästa metod för att tina upp ur nerkylningstillståndet! :)

Börjar med att duscha VARMT! innan jag ligger i bastun en stund för att sedan sluta med en tid framför brasan!

mm, me like värme!! :D

Visserligen hävdar mina kära vänner att vi har varmt hemma hos oss... hm.. vet inte om jag håller med.. Jag fryser nästan alltid! Men bara för att jag är så otroligt kallblodig (japp, jag har funderat över faktumet att jag är vampyr, men de fryser ju inte.. så ja, har ingen aning om vad jag kan vara för en slags varelse xD)

Haha, nä nog för nu. Bilder från i torsdags kommer när jag hinner. Men ikväll blir det lördags lyx och film :)

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Du HAR varmt hemma hos dig! Det har varit endast 13 grader hemma hos mig! Fatta kyyyyla, jag sitter framför brasan 24-7 -.-

2010-01-10 @ 00:23:41
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: sandra

haha, förstår dig! :)

2010-01-10 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0