Blåsningen!

Ja, dagens blåsning då xD

På TEMA hade vi vår nya lärare Johan som gav oss en helt idiotisk uppgift :O. Han sa att han skulle dela upp oss i4 jämna grupper och i dessa skulle vi skriva ner världens 10 bästa länder UTAN rangordning.
    Saken var bara den att vi var 6-7 grupper och de var absolut inte jämna xD Och vad är ett BRA land? Ett med bra människorättigheter/ ett fint land/ ett land utan krig/ ett land som producerar mycket...?
     När han sedan ber en grupp att läsa upp deras länder I RANGORDNING satt vi alla som frågetecken.. Vad var det egentligen för sjuk lärare vi fått? De läste upp sina och han var relativt nöjd. När han sedan frågar nästa grupp och de nämner England och Holland bl.a. frågar han lite försiktigt hur de tänkte egentligen!? Ebbas förslag på Maxico ratade han även det. Sen frågade han inga fler grupper utan fastslog bara att den första listan skulle representera vår klass 10 bästa länder? 
    I detta läge började vi tissla o tassla extra mycket. Vissa var riktigt arga. Själv vet jag inte om jag brydde mig så mycket. Alltså klart jag blev sur o muttra lite, men är jag arg, eller Riktigt arg vill man nog inte vara i samma rum som mig xD haha!
     Efter ett tag började man förstå mer och mer att något inte stämde OCH VISST BLÅSTE HAN OSS!! XD ALLIHOP! Haha, han drev bara. Det vara bara för att visa oss ett odemokratiskt och rörigt samhälle xD

Att vi gick på det xD


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

haha det var helt sjukt xD

2010-01-26 @ 22:43:04
URL: http://erikapettersson.com
Postat av: sandra

så dåligt! xD -.-

2010-01-27 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0